top of page
שאלות ותשובות
-
מי היא חברת מומנטיב?חברת מומנטיב (Momentive Performance Materials) הינה קונצרן תעשייתי בינלאומי המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מגוון רחב של חומרי-גלם, ביניהם: אלסטומרים וסיליקונים. לפרטים נוספים, ניתן לבקר באתר החברה - https://www.momentive.com.
-
היכן מיוצרים מוצרי חברת מומנטיב?חברת מומנטיב הינה יצרן בינלאומי גלובלי, בעל אתרי ייצור בכל העולם: באירופה, בארה"ב ובאסיה.
-
האם חברת מומנטיב מאושרת על-פי תקן איכות ISO 9001:2015?כמובן. כלל מוצריה של החברה מיוצרים על-פי תקן איכות זה. במקרה ויש צורך, אנא צרו עימנו קשר ונשמח להעביר לכם העתק של התעודה.
-
מי היא חברת לידור אלמנטס?חברת לידור אלמנטס מייצגת חברות רב-לאומיות מובילות בתחומן ונושאת עימה 50 שנות ניסיון במכירה, שיווק והפצה של מגוון חומרי-גלם ומוצרים מוגמרים לתעשייה ולשוק הצרכני. למידע נוסף, הינכם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט שלנו - www.lidorr.com.
-
האם חברת לידור אלמנטס הינה נציגתה הרשמית של חברת מומנטיב?אכן. חברת לידור אלמנטס הינה נציגתה הרשמית של חברת מומנטיב בישראל ומורשית למכור ולהפיץ את מוצריה.
-
האם חברת לידור אלמנטס מחזיקה מלאי מקומי ממוצריה של חברת מומנטיב?כמובן. חברת לידור אלמנטס דואגת להחזיק במלאי המקומי מגוון רחב ממוצריה של חברת מומנטיב. הינכם מוזמנים למצוא את המוצר המתאים עבורכם באתר וליהנות מאספקה מהירה ושירות משלוחים יעיל ואיכותי. על-פי מדיניות היצרן לא ניתן להתחייב על תקופת חיי מדף מינימלית, אך נעשה ככל שביכולתנו לסייע.
-
מה הם תנאי האחסון המומלצים על-ידי היצרן למוצר שהזמנתי?תנאי האחסון המומלצים על-ידי היצרן לכל מוצר מופיעים בעמוד המוצר באתר.
-
לא מצאתי את המוצר שאני מחפש/ת, האם אתם מציעים מוצרים נוספים?כן, אנו מציעים מבחר רחב של מוצרים, סיליקונים ואחרים, למגוון תעשיות ויישומים אשר לא כולם מוצגים באתר. אנא צרו קשר דרך לשונית "צור קשר" ונשמח לעזור לכם למצוא את המוצר המבוקש.
-
האם ניתן לקבל מוצר באריזה אחרת מזו המופיעה באתר?מרבית המוצרים, המיובאים ארצה על-ידינו, מגיעים באריזות שונות עבור יישומים וצרכים שונים. בדקו את עמוד המוצר באתר לגבי אפשרויות אריזה נוספות הקיימות מאותו מוצר.
-
האם המוצרים באתר מוגדרים כ"חומרים מסוכנים"?בחלקם כן ובחלקם לא. ניתן לבדוק את הנושא בסעיף 14 בדף הבטיחות המצורף לכל עמוד מוצר באתר. לכל שאלה נוספת בנושא, אנא צרו עימנו קשר דרך לשונית "צור קשר".
-
אינני יודע/ת מה המוצר המתאים ביותר ליישום שלי. עם מי ניתן להתייעץ בנושא?בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אנא פנו אלינו דרך לשונית "צור קשר", פרטו את הצורך שלכם ונחזור אליכם בהקדם עם תשובה בכתב או בטלפון.
-
באתר רשום שהמוצר שאני מעוניין להזמין איננו נמצא במלאי. מה עליי לעשות?אנו עושים כל שביכולתנו בכדי לשמור על רמות מלאי זמינות מכל מוצר בכל עת. עם זאת, עקב גורמים שאינם בשליטתנו, ייתכן לעיתים מחסור זמני ממוצר מסוים. אנא צרו עימנו קשר דרך לשונית "צור קשר" ונשתדל לסייע.
-
האם התרמילים המוצגים באתר מגיעים גם עם פיות ייעודיות?כמובן.
-
האם ניתן להזמין מוצר עם תוקף חיי מדף מוגדר?על-פי מדיניות היצרן לא ניתן להתחייב על תקופת חיי מדף מינימלית, אך נעשה ככל שביכולתנו לסייע.
-
האם המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ?לא. המחירים המופיעים באתר אינם כוללים מע"מ. המע"מ יתווסף לעסקה בסופה ובמעמד החיוב.
-
האם המחירים המוצגים באתר כוללים דמי משלוח?לא. המחירים המופיעים באתר הינם עבור איסוף עצמי. בעבור משלוח ישירות אליכם קיים מחירון נפרד עבור משלוחים והוא יתווסף לסכום ההזמנה. דמי המשלוח משתנים בהתאם לגודל ההזמנה שביצעתם ולמקום האספקה הנדרש בארץ.
-
אני מעוניין/ת לרכוש כמות מסחרית מאחד המוצרים המופיעים אצלכם באתר. למי עליי לפנות לבירור בנושא?אנא פנו אלינו דרך לשונית "צור קשר" ואחד מנציגי המכירות שלנו יחזור אליכם בנושא בהקדם.
-
האם ניתן לקבל הצעת מחיר?כמובן. ניתן לשמור כ-PDF או להדפיס את מסך סיכום ההזמנה לפני לחיצה על "לתשלום", או פנו אלינו דרך לשונית "צור קשר" ונשלח הצעת מחיר בהקדם האפשרי.
-
רכשתי כרגע מוצר באתר. מתי אני צפוי/ה לקבל אותו?זמן האספקה הממוצע לקבלת המוצר הינו עד 3 ימי עסקים. אנו עושים כל שביכולתנו בכדי לספק לכם את המוצרים שהזמנתם במהירות האפשרית.
-
האם ניתן לבצע איסוף עצמי של מוצרים שרכשתי באתר?כמובן. ניתן לאסוף את המוצרים באופן עצמאי ביום שלמחרת ביצוע ההזמנה באתר, ולאחר הסדרת התשלום. שעות הפעילות הינן בין הימים א'-ה' בין השעות 09:00-15:00, האיסוף יתבצע ממחסננו שבחברת ליעד-אגרו הממוקמת ברחוב העמל 3, אזור התעשיה המערבי, בית שמש, או לחלופין ניתן לאסוף את ההזמנה בתיאום מראש גם בכתובת הבאה: לידור אלמנטס, הנביאים 63, רמת השרון. מחסנינו סגורים בערבי חג וחג. אנו ממליצים ליצור קשר טרם ההגעה בטלפון 02-9903000
-
אני מעוניין/ת במשלוח המוצרים שהזמנתי באתר עוד היום. האם ניתן לעשות זאת?באופן עקרוני, לא ניתן לטפל ולספק הזמנה שהוכנסה לאתר באותו יום. עם זאת, נשמח לעזור ולסייע בכל שאלה.
-
האם אתם מספקים את המוצרים לכל חלקי הארץ?כמובן. שימו לב למדיניות המשלוחים שלנו. משלוח ההזמנה – עלות בהתאם למחירון דואר ישראל.
-
אם התחרטתי, האם ניתן להחזיר את המוצר?לצערנו, לא. המוצרים מחייבים שמירה והקפדה על תנאי אחסון בתנאי טמפרטורה ולחות מבוקרים. מאחר ואין באפשרותנו לוודא אחסון נאות, לא נוכל לבצע החזרה של מוצרים.
-
קיבלתי את המוצר עם אריזה פגומה. למי עליי לפנות?אנא צרו עימנו קשר בהקדם דרך לשונית "צור קשר" ונשמח לעזור.
-
איך מתבצע התשלום?אין צורך להזין אמצעי תשלום באתר. לאחר ביצוע ההזמנה באתר, נציג מטעמנו יצור עמכם קשר ויסביר לכם את אפשרויות התשלום העומדות בפניכם. ההזמנה תתבצע בהתאם לאמור בהצעת המחיר בלבד ללא נספחים נוספים מאת הלקוח.
-
האם ניתן לשלם בדרך אחרת מלבד כרטיס אשראי?כמובן. סמנו את אפשרות התשלום המועדפת עליכם ונציג מטעמנו יחזור אליכם לאחר סיום ההזמנה באתר בכדי להסדיר את התשלום.
-
האם עליי להכניס לאתר את פרטי אמצעי התשלום בעת ביצוע ההזמנה?לא, באפשרותכם להשלים את התשלום עם הזנת פרטי אמצעי תשלום באתר או בשיחה מול נציג. במידה ובחרתם להזין את פרטי אמצעי התשלום באתר, ניתן לשלם חד-פעמית מבלי לשמור את פרטי התשלום או לבקש לשמור את הפרטים לשימוש חוזר. פרטי התשלום מאובטחים בהתאם לתקן המקובל Payment Card Industry Data Security Standards (PCI DSS).
-
האם ניתן לפרוס לתשלומים את סכום ההזמנה שביצעתי באתר?כן. אופן הפריסה לתשלומים תלוי בגודל הזמנתכם. נציג מטעמנו יצור עמכם קשר לאחר סיום ההזמנה באתר בכדי להסביר לכם את האפשרויות לתשלומים העומדות בפניכם.
-
אני מעוניין/ת לקבל את החשבונית על שם אחר מזה המופיע על אמצעי התשלום. האם ניתן לעשות זאת?: כמובן. נציג מטעמנו יצור עמכם קשר לאחר ביצוע ההזמנה באתר, ניתן יהיה לבקש ממנו את שינוי השם על החשבונית.
-
האם התשלום באתר מאובטח?: כמובן. תהליך התשלום באתר מאובטח בהתאם לתקן המקובל Payment Card Industry Data Security Standards (PCI DSS).
bottom of page